Column

De klant wil gaten…

Het voorjaarscongres 2019 ligt inmiddels achter ons en ik weet niet hoe u het congres ervaren hebt, maar de openingssessie kan u bijna niet ontgaan zijn. Na een dynamische intro door Hans en Marc startte het programma met een special guest, die ons leerde dat je ‘waardevol, aantrekkelijk en schaars’ moet zijn om gewild te zijn en ‘kiezen om gekozen te worden’. Maar de belangrijkste boodschap was toch wel dat ‘de klant gaten wil en geen boren’.

Nieuwsgierig? Lees de volledige column.

Column

De klant wil gaten…

Het voorjaarscongres 2019 ligt inmiddels achter ons en ik weet niet hoe u het congres ervaren hebt, maar de openingssessie kan u bijna niet ontgaan zijn. Na een dynamische intro door Hans en Marc startte het programma met een special guest, die ons leerde dat je ‘waardevol, aantrekkelijk en schaars’ moet zijn om gewild te zijn en ‘kiezen om gekozen te worden’. Maar de belangrijkste boodschap was toch wel dat ‘de klant gaten wil en geen boren’.

Nieuwsgierig? Lees de volledige column.

Over dit artikel
Auteur
Warry van Gelder
Over de auteur

Warry van Gelder, klinisch chemicus, Result Laboratorium te Dordrecht

E-pubdatum
21 juni 2019
ISSN online
2589-6296


Over dit artikel
Auteur
Warry van Gelder
Over de auteur

Warry van Gelder, klinisch chemicus, Result Laboratorium te Dordrecht

E-pubdatum
21 juni 2019
ISSN online
2589-6296